Followers

Saturday, November 17, 2012

penghujung semester 5


Hai semua 
selamat menduduki final exam untuk semua budak POLITEKNIK seluruh Malaysia...

wow pejam celik.. pejam celik tinggal 4 hari lagi berakhirnya untuk semester 5..  mesti lah bha rasa happy.. semua rintangan untuk sem nie akan berakhir juga .. saya nak ucapkan ribuan terima kepada semua pensyarah saya untuk semester ini..
 opss tnggu dulu sebelum berakhir sem nie.. Saya kena jawab dulu Paper Database System.. subjek ini memang power lah untuk semester ni.. tapi di sebabkan di ajar oleh Cik Ida dengan penerangan yang sungguh bernas .. insyaAllah exam nie boleh jawab dengan tenang..
selama 1 minggu di bagi masa untuk study week tetapi aq sia2 kan begitu saja.. so start hari ini saya kena pulun lah cover 5 chapter.. jumlah chapter mcm sikit tetapi disebalik chapter 2 ada lagi sub2 topik hihi.. so hari ini saya kena baca, fahamkan dan practic untuk chapter 1...  harap2 exam nanti jawab paper dengan tenang.. takawal jak lah.. 

semua ini saya kena baca dalam masa 4 hari hihi..

nak cerita juga ni. semester nie saya duduk sebilik dgn noor Atiqah org panggil tiqah or pocca.. dia budak chaglun n tahu2 jak lah klo dah rumah dekat so weekend klo xda event mesti balik.. biasa lah anak emak lah kata kan..  Sem ini semua cerita suka, duka kami kongsi bersama.. sayang awak tiqah..

oke untuk semua kawan-kawan yang akan menduduki exam pada minggu ini GOOD tau.. 

No comments:

Post a Comment