Followers

Saturday, May 19, 2012

practikal

ASSALAMUAlAIKUM semua dan salam sejahtera..
Lama x potpet kat blog nie kan.. almaklum lah jari jemari malas nak menaip.. so hari entah mood mana dtg n nak menaip kat laptop buruk saya nie.. heheehe

Oke pada 19 disember 2011 tahun lalu .. saya memulakan practical di kolej komuniti tawau batu 3 dekat dgn area giant 2(klo org tawau 2 tahu lah klo bukan org tawau dtg2 lah menjenguk tawau nie).. mula2 time nak lapor diri memang nervous lah  tapi lama kelamaan setelah mengenali staf di sini semua nya boleh di bawa  berkawan2 xda yg sombong..

Time practical juga bnyak ilmu yang saya dapat dari JuruTeknik dan penolong pengawai teknologi maklumat en Arwan, En Basari n Puan Halimatun a.k.a kak myna. Mereka semua nie tidak kedekut ilmu. Contoh ilmu yang mereka curahkan kepada saya.. mngajar cara install windows.. memotong , menarik kable.. membuat laman web… design sijil.. tapi yang paling penting mereka juga mengajar saya berkerja secara berkumpulan..

Sepanjang practical di kolej pelbagai ragam/jenis manusia yang saya kenal… malasa lah nak cerita kat sini oke cut..
Ini lah wajah2 Staf iCt ini gambar time sesi photograpy 
Memang banyak pengalaman yang saya dapat sepanjang practical di situ.. Kalau mahu cerita pasal pengalaman saya sepanjang practical ini memang patah jari jemari nie..

oke kesempatan ini juga saya nak ucapkan terima kasih atas tunjuk ajar dan dorongan sepanjang saya menjalani practikal..



No comments:

Post a Comment